lördag 7 januari 2012

Tröttis..

Ja då vare lördag, känns inte som helg alls.. Sitter här i soffan under filten å är såå trött. Hugo har åkt till bestemor å bestefar, å blir tills imorgon. Kände att ja å tommy behövde ladda batterierna litt inför v som ska komma!

Till v bär de in till oslo varje dag på undersökningar =/ Dom ska kolla så kroppen min kommer palla cellgiftet. På måndag ska sirpa bli me mig <3 så glad att ha henne vid min sida, hon vet ju ändå litt om hur de är att ha cancer. Hon fick de själv för ca 5 år sen i en knöl på ryggen.. =( Men vi har iallafall bestämt att vi ska gå upp å kika på perukerna som dom har på sjukhuse, lika på bra å förbereda sig. Nä nu ska ja sluta tjata om mitt hår på ett tag =) Ni lär ju få läsa om de längre fram när de trillat av å ja är helt vansinnig!!

Vill även skriva att jag har den BÄSTA pojvännen ever!! Tycker synd om han som ska behöva gå igenom detta me mig.. =( Är nog inte lätt å stå bredvid, veta va man ska säga å allt sånt. Men ja tycker han gör ett bra jobb <3 Vi har varit igenom mycke å de har stärkt oss, så de här ska heller inte få förstöra de vi har!

DU Å JA TOMMY <3 Tillsammans klarar vi allt!


1 kommentar:

  1. Åh, Malin, jeg tenkter så mye på dere. Vet noe om det å være pårørende til kreftpasienter. Det er et helvete, been there twice.................Men, jeg sier som min gamle onkel sa når Madeleine gikk gjennom sine cellegiftkurer, "detta har je tru på Wigdis"........sier det samme til deg, dette tror jeg på Malin, dette går bra!!!! Jeg følger din blogg, vær trygg. Wigdis

    SvaraRadera