söndag 29 januari 2012

=)

Idag fick ja ÄNTLIGEN se Hugolitto min <3 Han hade på sig munnskydd å rock som man försökt knyta runt han lillen. han sa att han va en doktor =) hihi. Han gilla verkligen min säng som man kan hissa upp å ner, fick dra ur sladden till sluta hahaha. Han tyckte de va roligt å se mig utan hår å gilla att känna på mitt kala huve. Känner mig litt sliten nu känner ja, han sitter ju inte jämt still om ja säger så =D Dom kommer igen en tur imorgon efter dagis, blir bra de. Inte fick ja se Stoffe mycke denna helgen heller, men nästa gång han kommer då ska ja va HEMMA!! 


Idag visa imunet 0.5 dok prata på att ja skulle slippa isolation då, men dom kom nu i efterm å tog prover igen för å dubbelkolla för dom ville inte upphöra isoleringen förtidigt. Får väl snart veta svaren kanske, hoppas hoppas. Å att ja snart får komma hem! Ska ta å shoppa litt på ebay nu ja, nån hatt å några schalar =) 


Ha en fin kväll <3

1 kommentar:

  1. Så roligt Malin att du har fått ha din Hugo hos dej idag..Tycker jag ser den lilla doktorn Hugo<3. Som skall vara stor och besöka mamma..många hjärte kramar från mostra i Hajom..

    SvaraRadera