lördag 28 januari 2012

Att bli van..

God morgon på er! Här på sjukhuse får man ingen sovmorgon minsann. Kl åtta kommer städerskan, sen kommer dom å tar blodprov, efter de kommer en annan å tar trycket å temp. Så då är de bara att gå upp å tvätta sig å äta frukost! Så nu ligger ja här i sängen å är fixad inför dagen. Försökte piffa upp mig litt idag me smink, försöker ju bli van att försöka kunna göra mig fin ändå om man inte har hår på huve. Men de är inte lätt kan ja säga för de är verkligen nått som fattas... Men måste medge att ja är ganska nöjd me min runda fina huvudform =) Alltid något haha.. Va inte så lätt me sminket idag heller, speciellt svårt me foundation, vart sätter man gränsen liksom när ansikte å huvud smälter ihop =/ Vill ju inte ha som en rund brun ring som ansikte å huve vitt! Men ja tror ja fick till de ganska bra =) Gör inte mig så himla mycke å gå utan mössa, men ja tycker de är pinsamt för andra som ser mig, för doms skull, fattar ni. För ja vet ju va dom tänker.. humm... Inte lätt detta, men de blir väl lättare me tiden. Ligger å hoppas på att mina blodprover stigit idag me, vill upp i 0.5 så ja iallafall slipper va isolerad. Vill kunna ta emot mera besök, vill speciellt att hugo ska kunna bli me hit. Prata me han på tel igår å han bara gråt å va så arg, tror han saknar mig väldigt mycke =(


Idag kommer iallafall Tommy å Stoffe LÄNGTAR <3 men tror Stoffe är litt nervös för att se mig, å de är ju inte så konstigt. Man förändras endel när håret försvinner. Får tro han inte blir allt för skrämd av sin kära mor!


Ha en fin dag folket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar