fredag 6 januari 2012

=( =(

Är så himla sliten å önska ja kunde somna, men de går inte. Känner mig konstig i hela kroppen... Vet inte om ja ska skrika, skratta el gråta =( FAN,,,, Satt å läste litt om den cellkuren ja ska börja me till fredagen, den kallas FEC-kur. Å tro fan att man tappar håret av den då!! De kan börja försvinna efter 10-14 dar efter första cellkur. Tårarna bara rinner ner från mina kinder, å ja känner mig sååå JÄVLA arg.. De enda ja tänker är varför, varför,,, ja vill inte =(

Att ens försöka föreställa sig att kanske om 3 v är mitt hår borta. De är rena mardrömmen alltså, ja som börjat få lite längd nu äntligen. Men nej då, då ska hår helvetet trilla av...

Är så frustrerad nu så ja vet inte vart ja ska göra av mig, huve värker så in i bomben me så de spricker väl snart av all dessa tankar som snurrar i mitt huve... Kan inte nån bara komma å rädda mig från allt detta!!

Hjälp känner mig så liten just nu =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar