tisdag 24 januari 2012

Knölen.

Go morgon! Ligger i sängen ja å har typ försökt sova sen 06.00 imorse, men de går inge bra.. Ont i skallen å tätt i näsan, typiskt att man åker på sån här skit nu. Får verkligen hoppas de inte blir värre. För en förkylning ihop me nada imunförsvar = Inte bra... Igår la Tommy ut ett nytt inlägg på sin sida där han skrivit om min knöl. Han har försökt visa me två pappersbollar hur mycke min knöl har minskat! Före cellgiftet mätte dom knölen till 6.5 cm, å nu när ja å tommy mäter den är den typ 3.5 cm. Snacka om storleks minskning!! Den gilla verkligen inte cellgiftet kan ja se HAHAHA rätt åt dig cancerknöl, för bort ska du =) Hoppas de forsätter så här bra! 


Idag är tommy borta i möte typ till i eftermidda, han va litt bekymrad för å lämna mig nu när ja inte är helt hundra. Men ja ringer ju han om de skulle bli nått så kommer han ju. =) Kan ju inte sitta barnvakt här hos mig ifall ja får feber, de är ju inte säkert. Till v funderar ja på att åka till min mor å va några dar innan ja får ny kur å blir dålig, så får de nog bli! =) Äta mammas goda mat å bli ompysslad. Hugo å tommy får va hemma =) Jo så har ja prata me min frissör, hon ska få fixa luggen på min peruk. För då vet ja att den blir som ja vill ha =)


Om man skulle försöka sova litt då tro! Ha en fin dag alla <3

1 kommentar:

  1. Härligt å höra att dumma knölen minskar, hejja cellgiften ang knölen iaf :) Men så tråkigt å läsa att du har så ont ang håret :/ Ush, lider verkligen med dej ska du veta. Å ha det så mysigt hos mor din å njut av å bli ompysslad ordetligt! :) Kramar te dej Malin <3 <3 <3

    SvaraRadera