torsdag 26 januari 2012

Rakat mig!

Hej på er älskade ni <3 Som ni vet ligger ja på sjukhus, har ordna så ja har datan här nu. =) Å de är bra för ja blir väl här tills över helgen =( Bläää... men men, de är ju de bästa för mig nu när ja har så dåligt imunförsvar. Blodproverna idag visa de samma som när ja kom in =/ å de va 0.1 i imunförsvaret, de ska helst ligga på 1.0. Får tro de börjar klättra dit snart! Ligger isolerad me så ja inte ska bli mera sjuk, så här har personal handskar rock å munnskydd när dom är inne hos mig. 


Idag tog ja å raka bort typ nästan allt hår! Jäklar va de började lossna på mig idag, helt sjukt!! Så de va bara å få de bort, så nu ligger ja här me en liten svart mössa på skallen så ja slipper få små hår i sängen som trillar av. De gick faktis över förväntan när tommy raka mig, visst va de jobbigt å ja hade GANSKA mycke handsvett =) Men när ja såg mig i spegeln efter så va de inte så illa, hade ganska fin huvudform =) Skönt å ha de gjort, blir bara spännande nu å visa sig för barna å så. 


Nu ska ja ta å knäppa på tv å se om de kan va nått där =) Så får vi hålla tummarna på att ja snart får komma hem igen, saknar hugolitto så otroligt mycke. Å imorgon kommer stoffe hem me =( å ja ligger här, jätte kul...


Ha en fin kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar