fredag 20 januari 2012

Go kväll.

Slänger in några rader här inann ja intar sängen. Dagen idag har varit jobbig, de läste ni kanske imorse att de börja inge bra. Men nu har humöret hämtat in sig litt, skönt! Men de kommer va litt av en bergodalbana de är ja fullt medveten om. Idag har ja haft en dag som de inte har passat sig att knappt prata el skriva till mig, för ja har varit irritabel. Å då blir ja fort arg på de mesta folk säger ändå om dom kanske menar väl.. Så ni som känner mig vet när ni ska hålla tyst å de är bra! Inatt ska hugolitto sova hos bestemor å bestefar <3 Blir bra de, imorgon ska han å eli baka bröd till mig som ja beställt hihi. =) 


Jo angående mitt hår, ja känner faktis inte så mycke rädsla längre att mista de. Visst blir de konstigt å så när de väl är borta, men den värsta oron har lagt sig. Sa till tommy idag att om ja skulle typ va 1% som inte tappa vilket ja vet att ja kommer göra, men om, då tror ja jag klipper mig kort! Är faktis riktigt sugen på en kort tuff friss iställe för detta långa håret. Va är de me oss tjejer å hår egentligen, man behöver inte ha långt för å se kvinnlig å snygg ut! Ja har bestämmt friss å allt som ja ska spara ut till sen när de väl börjar växa. För ja vet att ja kommer bära upp att ha en kort frilla så de så =P 


Nej ja säger väl natta här för idag så hörs vi väl imorgon =)


Ta hand om varann <3

4 kommentarer:

  1. :) Variasjoner i humør. Slik det skal være. Stå på du, og fortsett å vær deg selv. Det er slik vi liker deg :)

    SvaraRadera
  2. Förstår dina upp o ner känslor. Suveränt att du kan tala om hur du vill ha det, det kommer man långt på. Jag tycker du är en fighter. Alla förstår nog om du inte alltid skriver nåt. Tror inte att nån blir ledsen för det heller, det är du som har det tuffast. Kram!

    SvaraRadera