onsdag 18 januari 2012

Får besök =)

Hej på er sorry att ja inte skrev nått igår, men ja orka verkligen inte. Armarna va typ som bly på mig, inte hade ja nått att skriva heller mera än att U JA MÅR SÅ DÅLIGT... Känns som formen börjat ta sig litt nu iallafall, är fortfarande sliten å litt illamående, men ja har hatt värre dagar. Sitter å försöker få i mig lite nudlar nu, men måste äta så sakta plus att kroppen min har typ nada energi. Så när ja får i mig mat så går den lilla energin ja har till att ta upp maten å då blir ja så himla sliten. Ja man är nog som en 90 åring i kroppen...


Idag får ja besök =) Linda å Malin å kanske louisa från jobbet kommer! Ska bli trevligt, skulle ha städat här å så före, men ja orkar inte så tommy ska ta de när han kommer hem från mötet sen =) Har inte blivit gjort så mycke här hemma dom senaste dagarna för å si de sån.. Trötta har vi varit båda två plus att man har en liten hugolitto som kräver sitt! När ja kom ner förut så låg de en lapp på bordet som tommy skrivit, på den stod det här.

I dag husker du å ta det med ro min kjære. Jeg får mer enn nok tid till å fikse mer hjemme da jeg kommer. For oss er det viktigaste at du friskner til, og for å gjøre det så er jobben din SLAPPE AV =)


Elsker deg over alt!


PS! Du er best og jeg er utrolig stolt av deg (og at du er min)


PUSS PUSS PUSS PUSS..


Jag har den bästa pojvännen <3

2 kommentarer:

  1. Inte viktigt med städning!! Va skönt för dig att du är piggare i dag. Fint att ni har varandra i livets med och motgångar :) Ha en bra dag <3 kram

    SvaraRadera
  2. Han har så rätt sambon din. Gör sånt du mår bra av. Fyll på kontot med energi när du har bra dagar. Det är bra att ha när dipparna kommer.

    SvaraRadera