fredag 27 januari 2012

Flint....

Idag rök dom sista hårena från skallen,Tommy fick raka dom me hyvel. Va så jobbigt å ha massa små hår som datt av i sängen... Så nu är ja flint, kan ju säga som så att de mycke jobbigare å se mig så i spegeln än va de va igår när ja hade stubb! Nu smälter ju hela ansiktet ihop me huve =( U känner mig så ful å ja skäms över hur ja ser ut. Inte va de fint me mössan heller ser bara ut som ett jäkla ägg! Detta suger verkligen...... Kraftigt trött på att ligga här på sjukhuse me, idag hade imunförsvare gått upp till 0.2 känns långt till 1.0 gränsen för att åka hem typ. Tommy for kl fyra idag, han skulle å hämta Hugo på dagis å sen å hämta Soffe. Så ja har varit själv sen dess, jätte kul =( Snart bara en v tills nästa cellgift me, har ju knappt fått nån dag ja mått bra. Hoppas verkligen ja slipper sjukhus efter den kuren me! 


Ligger å äter choklad å tycker allmänt synd om mig själv, blir bara så less i stunder... Saknar barna såååå mycke..


Ni får ha en fin kväll där ut <3

4 kommentarer:

  1. Og barn og gubbe savner deg. Sikkert hund og katta og. Vi digger deg. Og du er fortsatt utrolig snygg.

    SvaraRadera
  2. Stackars dig Malin. Det är jättejobbigt att ligga på sjukhus, oavsett anledning. Så även om det är det bästa för dig just nu, rent fysiskt, så förstår jag att det måste vara ett helvete rent psykiskt...Man vill ju vara med sina kära när man inte mår bra. Jag tycker du är så tuff och modig, framförallt att du vill vara så öppen, du är mycket modigare än vad jag hade varit i samma situation. Hoppas du mår bättre snart gumman, skickar massa måbra-tankar <3

    SvaraRadera