lördag 21 januari 2012

Imunförsvaret.

Go afton folket! Sitter i soffan ja å har just käka kycklingsallad å ett mycket gott bröd me fetaost å oliver på plus havssalt, som svärmora har bakat till mig <3 Det va mycket gott, synd bara att inte min mage tyckte de samma =( Idag har ja inte gjort så mycke, fick väl inte på mig kläder förrän kl va halv två Ooopps.. Har varit rätt rastlös idag me, men de är nu som mitt imunförsvar typ börjar vara på botten. Så de är ju bäst att inte träffa så mycke folk å så. Så ja tänkte jämt skriva de här ATT om nån får för sig att dom vill spontan hälsa på mig, gör inte de utan att fråga. För de är ganska viktigt att ni inte drar me nån smitta hit till mig.. Vore rätt trist å behöva bli inläggd på sjukhuse pga de. Inte för att ja inte vill ha besök, men bra om ni frågar så ja får ställt lite frågor om hälsan eran, hälsan om dom ni har runt er osv =) Gud va viktig ja känner mig nu ra, sorry =)


Nä har väl inte så mycke mera å säga idag faktis, ville mest upplysa om imunförsvaret! Ha en fortsatt fin kväll alla. 


KRAM<3

1 kommentar:

  1. Dette er UTROLIG viktig! Flott at du sier i fra. En forkjølelse kan bli katastrofal nå...Varm klem <3 Fra Gunn :)

    SvaraRadera