lördag 28 januari 2012

Besök.

Då va man själv igen då, har haft Stoffe å Tommy här =) Tommy åkte å köpte en stor pizza som vi käka, mycket gott. Bättre än denna himla gröten ja fick här som skulle liksom va LÖRDAGSMIDDA! Hade förvänta mig nått annat än de vill ja säga.. Va så kul å se Stoffe idag, å han tyckte sin kära mor såg cool ut, utan hår =) Å de blev ja glad för att höra <3
 Idag hade imunförsvaret klättrat till 0.3, de tar sig sakta men säkert!! Fasen detta blir min 5 natt här på sjukhuse instängd mellan 4 väggar. Börjar bli rastlös, tecken på att ja börjar bli frisk kanske =) Hoppas på att få åka hem ibörjan av veckan.
 Jo sirpis stack in huve en snartur förut, hon gav mig ett jätte snyggt armband å choklad. Så söt då! Å igår fick ja en jätte snygg godis blomma av Mamma Faro Bror å Mormor. Den står så fint här på mitt bord. Mamma kommer även me tåget på mån, blir kul =) 
Jo fasen Tommy hade me peruken förut, å den satt pärry på alltså, hel nöjd! Är inte så illa å va flint ändå börjar vänja mig me mitt nya utseende ;o)




Hörs imorgon go kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar