fredag 4 maj 2012

Peruk.

Hej =D Nu ska ja ta å uppdatera lite åt er. I ons så åkte ja till challa å mötte Frida, vi tänkte umgås lite före vi skulle ut å käka på kvällen. Vi  hann me en heldel faktiskt, Först tog vi en promenad i de fina vädret, sen satt vi ute i solen å JA, jag hade smörjt mig me 30 i solfaktor i ansikte å på bröstet =) Mamma Frida va ju på mig hela tiden, " Du ska smörja dig Malin " hihi bra man har nån som tar hand om en. Sen åt vi litt lunch korvstroganoff å ris, de va snälla Benny som laga åt oss! Efter de tog vi å åkte till Lantmännen å köpte blommor som vi plantera när vi kom hem. Blev riktigt nice, gud va duktiga vi är =D Sen va de dax å fixa sig litt å dra iväg till Arvika. Där mötte vi upp dom andra, hade ju tänkt bowla men de va ju sååå fint väder så vi gick direkt till resturangen å satte oss. Satt ute på verandan me de fina vattnet å mådde topp!! När vi hade satt oss säger Marie min chef,        
" Jo jag har ett förslag, eftersom Malin ofrivilligt är borta från oss så tänkte ja på dom 500 vi vann i dec. Tänkte Malin kunde ta dom å köpa mat för " Dom andra hade nämligen vunnit 500 kr var till mat i en tävling på jobbet. Så ja skulle egentligen betala min själv, men ja va ju glad bara över att få bli me =) men iallafall så röstade alla ja på att ja kunde få den =D SÅÅÅÅ underbara flickor alltså <3

Så då blev de vitlöksbröd till förrätt, sen blev de oxfile å potatisgratäng till huvudrätt, å marängsviss till efterrätt =) Underbart gott va de, å vi hade de så trevligt!! For hem till Frida igen runt 22.00






Igår när ja kom hem så va ja så hår sjuk. Satt å kolla på bilder av mig när ja hade hår å sakna de så. Så sen tog ja å gick upp å ställde mig å titta på min peruk å tänkte "Varför inte" Tog å drog på mig den å satte ett hårband runt huve å vipps så hade ja hår igen. Å vet ni va?! Ja gilla de skarpt, varför har ja inte haft den förut.. Men tror ja är inne i en fas nu som ja är OTROLIGT trött på att va bar på skallen. Har ju typ varit de i 4 mån... Så nu känner ja för lite förändring ska även skicka efter en till på ebay, de är bra pris på dom där. Men har ju värsta beslutångesten över vilken ja vill ha, men tror ja hittat en som verka bra. Den har rätt långt vågigt hår å är jätte söt =)


Idag kommer Stoffe min hem, de blir mysigt <3 va ett tag sen ja såg honom!! Nä nu ska ja vila lite å samla krafter har gått i ett denna v å känner att kroppen tatt litt stryk av de. Men de va de värt =D


Kram på er <3
 Jag i går!                              


Peruken som ja spanat på =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar