onsdag 9 maj 2012

Ont..

Bläää va ont i huve ja har haft idag, tabl ja fick av dok funkar inte ett dugg när huvudvärken är som värst.. Har knappt orkat haft ögonen öppna under dagen =( Tycker faktiskt litt synd om mig själv,  de får man ibland! Svärmor fick hämta Hugo åt mig på dagis idag, Tommy jobbar till kl 21.00. Blir även så rastlös av å inte orka göra nått, nu låg ja ju hela dagen igår me.. Hoppas på en bättre dag imorgon =) Skönt att Hugo är på ganska bra humör å leker me sina bilar på golvet. Tänkte på de igår att nu är de typ bara 1 1/2 mån kvar me cellgift. Då har detta halvåret gått som kändes så långt ut när dok berätta de. Men då har ja ju lite annat framför mig, men ska bli otroligt skönt å slippa giftet!! Mitt hår har börjat små växa litt me, är litt tunna strån men ändå ganska jämt över hela skallen. Å ja är ju sååå blond, herre gud ja känner mig inte som en blond person, jo kanske i huve ibland hahaha.. Nej då men ja gillar mera att vara mörk =)


Ja de blev då några rader iallafall =)


KRAM<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar