söndag 6 maj 2012

Cellgift imorgon.

Go kväll! Då va helgen snart förbi igen då, gud va dagarna flyr. Stoffe har åkt hem till pappa sin igen, såå trist dagarna går allt för fort när han är här... Men snart är de sommarlov å då ska han va här i flera veckor, så då får vi massa tid ihop!! Va inom Bikbok en snar tur idag när ja lämna Stoffe, köpte mig en jätte snygg blus =) blir nice å ha nu i sommar. Tänkte inviga den imorgon när ja ska på sjukhuse på vinger, cellgiftskur igen. Denna gången ska Frida min kusin me, så trist å inte ha sällskap! Så ja blev så glad när hon kunde bli me =D Ska även ringa min doktor i Oslo, för nu sist ja va där så undra hon på en annan sak som gällde den forskningen ja är me i. Om ja ville donera mitt bröst till forskning när dom tatt bort de. För i så fall så kommer dom sätta in nått chip el nått där  knölen är i bröstet på mig nästa gång ja ska till oslo. För bröstet kommer ju tas bort så blir de ju, alla bröst där knölen varit större än 4 cm tas bort ändå om knölen knappt finns där. Å de är för de kan va celler i ärrvävnaden som är kvar av den, å då är de mest troligt att man får cancern om man inte tar bort det... Å ja vill ju hjälpa till me forskningen så gott ja kan får andra kvinnor som blir drabbade av de här i framtiden. Då kanske dom kommer slippa att ta bort sitt bröst, för de är de dom forskar på att man kanske ska behöva slippa ta hela! =)


Tja de va väl allt för idag, ha en fin kväll <3




  Min nya blus =)                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar