tisdag 22 maj 2012

Vill inte..

Idag har ja inte vore så pigg, förkyld å dålig i magen... Satt på toa jätte långe inatt å hade super ont i magen, skaka i hela kroppen =( Har kännt mig väldigt ledsen oxå, å gråtit flera ggr idag, de känns att de närmar sig operation nu. Ja har försökt att hålla de på avstånd å va stark men de är ärligt talat väldigt jobbigt att behöva göra detta. Ja vill inte mista ett bröst, ja skiter i om ja får ett nytt ja vill INTE!! Många tankar som snurrar i mitt huve för tillfälle, känner mig såå arg. Önska ja aldrigt blivit sjuk =( Att solen lyser känns mer som ett hån mot en, sola är ju inte ens aktuellt för mig... Dret sommar de kommer bli! För tilllfället är de väldigt svårt å va stark å ha humöret uppe, de bara går inte... 


Ska snart lägga mig, mår illa som fasen... 


Kram på er <3


                                              

2 kommentarer:

  1. Det er lov å være lei seg og det er lov å være sint. Hva har man gjort for å fortjene å måtte gå igjennom noe slikt?

    Dette er heldigvis ikke noe man har gjort seg"fortjent" til, og hverken en selv eller andre kan lastes. Samtidig gjør det på samme tid det vanskelig å rette sinnet mot noe eller noen.

    Uansett så er jeg overbevist om du i framtiden kan se tilbake på 2012 med stolthet og med den oppfatningen at du kom styrket ut av det.

    Elsker deg

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre snart! Du e så förbannat stark som klarar gå igenom detta. Du e otrolig! Tänker på dig <3 kramar

    SvaraRadera