måndag 21 maj 2012

De tar emot...

Så då va man hemkommen från oslosjukhus, trött som ja vet inte vad.... Har knappt sovit i natt på detta patienthotelle, är så JÄVLA trött på denna övergångsålders skiten som ja typ är i. Ja verkligen badar i svett på natten, de bara rinner från huve på mig å flyter upp på bröstet. Kudden blir helt blöt, är sä jäkla obehagligt alltså =( Så idag har min dag varit usel, svullen i halsen är ja me. Va iallafall å satte in detta chippet i bröstet idag, dom tog som en lång nål å sköt in de i bröstet. Låter nog värre än va de va, gjorde inte alls ont fick ju bedövning före. Efter de va ja hos min dok, fick inga andra tabl mot huve för de va inte så mycke hon kunde göra åt de tyvärr. Men hon sa att ja kunde dubbla tabl för magen, å i å me det tacklar den å få ibux som min magen egentligen inte gillar. För det har en tendens till att funka bättre mot huve! Blir väl iallafall till att ja måste göra en gastroskopi efter ja är klar me cellgift behandlingarna. eftersom de har slitit endel på magen å ja har rätt ont. Så JIPPIE då har ja de å se fram emot NOT!!! Sen vägde ja mig igen idag 2kg mindre än när ja va där sist =P Nått som va kul iallafall. Sen prata vi om att min mens är borta, å de kan ta upp mot ett år tills den kommer tillbaka efter avslutat behandling... Så så är de me de! 


Nästa gång ja ska till oslo den 12 juni rättare sagt, då ska ja få träffa kirurgdok. Vi ska då gå igenom operationen å allt hur de kommer bli. Blir intressant el va fasen man ska kalla de =/ Tja när ja va klar hos dok idag vare dax för cellgiftet, de tog ca 2 tim, så när kl va 14.30 vände ja Liv Å Meile näsan hemåt. Å är verkligen såå tacksam för att ja hade me dom <3 


Nu sitter ja å väntar på Tommy å Hugo, Hugo har vore hos Eli efter dagis idag så ja fick vila litt. Men ja har inte klara sova efter ja kom hem, humöret är piss å ja känner mig bara ledsen =( Ursch å blää va trist livet kan va i stunder. Kan nån bara söva ner mig å väcka mig om några mån, när allt är över å ja ser normal ut igen me hår å allt............


Kram på er <3
Spöke...                



1 kommentar:

  1. Ja dette er unektelig tøffe tider. Gleder meg på dine vegne til alt er over som du sier. Og lykke til videre Malin.

    SvaraRadera