måndag 14 maj 2012

6 cellgiftskurer igen!

Så idag va ja iväg å fick cellgift igen, nu är det bara 6 st kvar! Det tar sig wiiii =D Ska bli så gott å bli klar me denna skiten ändå om ja har en bit kvar på vägen än. Men skönt å slippa giftet som tar knäcken på ork å allt.... Va iväg själv på sjukhuse idag kom dit 20 min före ja skulle upp å få kuren. Man tar ju alltid blodprover först, å idag fick ja jaggu vänta i en TIMME innan ja fick tatt blodproverna.. Så ja kom upp på avd 10.45 =/ jaja så är de. Där blev ja mött av två söta sköterskor, den ena som va en yngre tjej gick bredvid för å lära sig. Hon va sååå söt å trevlig, hon va typ inne hos mig hela tiden så vi stre om allt mellan himmel å jord i ca 3 tim =) Så de gjorde inge om ja va själv idag! Finns så många go å söta människor ute i världen alltså, å ger man dom ett leende å bjuder på sig själv så får man det tillbaka. Nästa kur blir i oslo då ska Liv me <3


Va iväg å köpte lite presenter till Hugo efter, blev litt av varje. Typ en Sån grävmaskin å sitta på i sandlådan, en pistol me sånna skott som smäller. Å även några dinusariuser, å ett barn paraply =) Så de blev litt smått å gott! Å sen måste vi även köpa ett lass me sand till sandlådan så han har litt å gräva i =)


När ja kom hem hade ja fått brev av kära nav.... Blev såå jäkla irriterad för dom har egentligen inge me mig att göra.Ja får mina pengar från försäkringskassan i sve å där har ja även fått en egen handläggare. Men i detta breve ja fick idag stod de att nav hade prata me mig å att jag hade goda möjligheter att börja jobba nu!! Är dom tätta i huve eller.... Ska ringa dit imorgon å fråga va fasen dom sysslar me. För de första har dom inte prata me mig el nått!! Å ja kan inte jobba nu, de går inte när ja får cellgift en gång i veckan å sen knapt är pigg nån av dagarna... Å snart blire operation, å efter det strålning var dag i 5 v. Så ja blev något provosserad alltså..... 


KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar