måndag 30 april 2012

Kur nr 4.

Idag åkte vi till Oslo kl 06.30 skulle va där 09.00. Tog blodprover va hos doktorn å sen upp på avd 4 å få cellgiftet. Nu är de 8 ggr kvar, de närmar sig sakta men säkert. Gilla inte när ja vägde mig där idag 61 kg bläää... Vet att de är en värdslig sak men de stör mig såååå otroligt mycke, å inte har man orken att träna heller. Men ska börja me att försöka få mig ut å gå om dagarna, tar ja me hunden får ja sällskap me =D Så de är mitt mål tänker börja me de imorgon! Idag va Hugo me på sjukhuse oxå, han tyckte de va mycket intressant. Han fick även tyg docka som man fick måla ögon näsa mun på. Sen kunde man även ta spruta på den =) så den gilla han skarpt =) Va inom Ikea en tur me på väg hem, köpte två metall lampor att ha över köksbordet. Sen fick Hugo ett leksakstält. Sen for ja inom Bikbok på vinger, va 50% i hela butiken. Så ja köpte ett par leopard jeans! Imorgon har vi inget på schemat å de är skönt =) På ons ska ja åka å träffa Frida, å på kvällen ska vi träffa dom andra flickorna på jobbet å bowla å käka midda blir nice de.


Ja så har min dag sett ut, jo en sak till fick tabl för min huvudvärk me. Dom är de morfin i så dom borde funka =)


Kram på er <3

Dom köpte ja idag!           

3 kommentarer:

  1. Herlig bukse. Håper og tror at disse nye tabl hjelper. Drikk masse vann..

    SvaraRadera
  2. En ting til .... jeg la også på meg og har hørt at det er veldig vanlig.....hvis det kan være noen trøst. Men du er jo veeeeldig slank enda da Malin!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur du har som han kränga på dig denna! Den som svarvade mig var inte lika duktig, som den som fixade dig. Därför tror jag att jag ska låta bli en sådan utmaning, men ett gott skratt förlänger ju livet, heter det.....

    SvaraRadera