torsdag 17 maj 2012

Mitt 100ade inlägg.

Idag blir detta inlägg nr 100 sen ja starta bloggen.Är ca 13000 som har läst sen ja starta de =) Kul att man typ har 100 i genomsnitt per dag. Är väl ingen stor bloggare så, men 100 är ja jätte nöjd me =) Idag har vi firat 17 maj, vädret va si så där, sol grått regn åska... Men vi hade de bra ändå, förutom att ja sakna Stoffe enormt mycke. Tårarna va nära på att komma när ja såg hanns före detta klass gå i tåget utan han =(


Hugo vann 4 vinnster me på lotteriet inte illa =) Bland annat en chocklad ja ska hugga tänderna i snart hihi. Hade på mig mitt nya långa hår idag å fick många komplimanger. Känner mig nästan mer osäker att visa mig så me hår han me en mössa konstigt nog =/ Men ja fick höra de ja aldrig trodde ja skulle få höra av Tommy idag, å de va att han tyckte faktiskt att ja passa me så långt hår =) Men ska ja spara till så långt kommer ja ha å göra, men vi får se va de blir till.


Igår fick ja brev av min fast dok, han hade fått brev av min dok i oslo så han blir litt uppdaterad. De va skrivet efter förra besöket när ja va i oslo,då ja tog upp att ja hade så ont i huve. Så i de här brevet stod de om det, å att om de inte blev bättre så får ja kanske ta å göra en MR igen. Så de blir nog troligen att ja för göra de, visst huve har varit bättre denna v, men de är inte 100 än. Å förra veckan så va de extremt ont, har aldrig haft så ont i huve nångång ja =( Lika bra å kolla upp de.. 


Blev ingen tur till pappas grav idag va för sliten, men han finns me mig i mina tänkar hela tiden <3 Älskar dig pappa min!!


Ha en fin kväll kram.

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu gick det bättre att publicera. Men nu har jag skrivit, på fb. Ha en fin kväll, ni alla tre. Vi hörs!

    SvaraRadera