torsdag 2 februari 2012

Vinger me svärmor.

Idag gick ja som vanligt å la mig när Hugo for på dagis. Vakna efter tolv å kände att de mesta kändes piss ut, kände mig ful å allt va bara skit. Ja tänkte de att här i sängen blir ja fan idag! Tommy kom in i sovrummet å sa hej då, han skulle iväg på möte. Kände de när han for att " Nej ja tänker fan inte ligga här å tycka synd om mig själv" Så ja tog å skrev till svärmor Eli, å fråga om hon ville ta en tur till vinger me mig. Så de bestämde vi oss för, så ja gick upp å fixa mig så for vi. Ja fick köpt litt smått å gott på rean å vi tog en fika. Sen for vi å hämta Hugo på dagis å ja kom hem me ett leende på läpparna. Gud va mycke bättre de va än ligga i sängen hela dan å må skit!


Har fått en låsning bak skulderbladet me som strålar upp i nacken, ont som fasen. Tommy har masserat mig här nu å så har ja tatt värktabl.. Hoppas de hjälper snart. Imorgon kväll ska vi till stan å träffa flickor på jobbet, plus pojkvänner å bowla å käka mat. Ser fram emot de i massor, men funderar va fasen ja ska ha på mig å va ja ska göra me huve... Har inte lust å ta peruken, de känns bara fejk ut. De är inte den ja är å ser ut nu. Så de blir nog en huvudbonad istället. Vill att folk ska se mig för så ja ser ut nu, å tycka ja är fin så. Inte i nått jäkla fejk hår som inte är mitt.. Så får vi se va ja tar för några kläder, får väl till de på nått vis =)


Jag tror säkert de är många som har delade meningar om min blogg, å hur öppen ja är me allt. Men de här är mitt sätt att ta mig igenom de här, när ja skriver å vill visa mig stark blir ja starkare av de. Ja har själv varit inne i bloggar där andra skriver om sin kamp me cancern. Läser om en tjej nu, hon har en annan typ cancer än mig, å där kommer de bara gå en väg =( Hon har två barn å ja tycker sååå synd om henne. Men ja tror de hjälper oss att få skriva av oss å dela med oss framför allt! Dom som har emot de behöver inte läsa så enkelt är de. 


Ja de va väl allt för idag, ha de gott där ute puss <3



4 kommentarer:

  1. Jeg syns du er så tøff. Beundringsverdig! Du gir meg ingen grunn til å syte å klage, når jeg ser hvordag du bare griper dagen og sprer smil rundt deg. Keep up the good work ;)

    SvaraRadera
  2. Beundrar dig Malin :) Ingen tvivel om att du finner något fint att ha på dig, du har jättebra klädsmak:) Alltid så härligt fint klädd. Ha så kul på bowlingen.
    Ni är så duktiga att skriva både du och Tommy, kanske kan bli en bok framöver;) Tyckte först att det va jobbigt att läsa din blogg, liksom för privat, men känner inte så nu :)Nu vill man bara läsa och följa er, otroligt att få komma så nära. kram

    SvaraRadera
  3. Synes det er godt gjort å dele med deg av alt som skjer, uten at du skjønnmaler noe som helst. Videre viser du også at tross alt du er oppe i nå, så isolerer du deg ikke på noen måte. Det er viktig det, men forvent blikk, sånn er det bare. Husker hvordan vi ble beglodd, særlig av damer, tilslutt sa Madeleine "Jeg bryr meg ikke om de domme klællinga jeg mamma", det må du tenke også;-)) Wigdis

    SvaraRadera
  4. Go kväll hjärtat! <3
    Tycker du är jätte stark som skriver o lägger upp bilder och berättar din resa genom det här...
    Känns även skönt för oss som bor långt ifrån dig, som kan följa dig på ett smidigt o bra sätt!
    (annars skulle ja ringt o stört dig allt för ofta ;)
    Jag tänker på dig varje dag, väntar såå på att få träffa dig,
    du är stark,
    krama om dig...!

    SvaraRadera