onsdag 8 februari 2012

I sängen än..

Hej på er där ute! Ja är fortfarnde sängliggande, har legat här typ sen ja la mig i månkväll. Kul NOTT!! Inatt har ja typ kolla kl en gång i tim, hatar å ligga vaken när alla andra sover. =( Imorse gav Tommy mig den sprutan ja fick mot imunförsvaret, hoppas verkligen den kommer hjälpa! Matintaget idag är typ 2 knäckebröd å vatten, Tommy ska få göra lax å mos åt mig sen. De är både gott å lätt ätligt =) 


Har en blogg ja följer, den heter Jennys tankar å reflektioner. Hon är sjuk i cancer å hon kommer tyvärr inte bli frisk igen =( sist hon skrev för 3 dagar sen stod de, är de här slutet.. Hon mådde verkligen inge bra, efter de har hon inte skrivit nått inlägg. Tänker på henne ofta, hon är född 77 inte gammal alls å har barn. Fy ja hatar verkligen cancer å va den kan ställa till me!! Men för mig ser ju oddsen mycke bra ut, å de är ja sååå tacksam för. Lovar å ta vara på livet å vara mera tacksam när ja blir frisk igen. 


Blir såå rastlös å frustrerad av att inte orka ett skit.. Märker att ja har lätt till tårar när ja fått i mig detta cellgiftet å mår dåligt, man känner sig så liten.. Önska man bara kunde knäppa me fingrarna så va ja frisk igen =/ Men så lätt ska de väl inte gå tyvärr. Nä dra täcke över huve ett tag till innan yrvädret kommer hem från dagis kanske =) 


Ha de gott <3

2 kommentarer:

  1. Önskar jag med att jag kunde knäppa i fingrarna åt dig...
    Vi får knäppa ihop... :)
    Puss & Kram

    SvaraRadera