fredag 10 februari 2012

Frustrerad, ledsen arg..

De är de ja är i dag, jävla helvetets sjukdom.. Idag skulle egentligen stoffe hit, men ja måste göra han besviken =( Han är förkyld å hostar plus att hans små systrar varit sjuka hela v. De gör att ja tyvärr inte kan ta hit han pga att ja kan bli dålig =( Jag blir så uppgiven ja, så bläää... Sist stoffe va här låg ja på sjukhus å såg han i bara 4 tim totalt.. Gråter när ja skriver de här för de gör så hilmla ont i mig detta. Men ja måste tyvärr tänka på mig själv, sist ja hamna på sjukhus va de ju ganska lindrigt sjuk ja va. Men de kan bli mycke värre än så, å de vill ja inte utsätta mig för =( Ja de är verkligen en strid detta... 


Ligger i sängen å hör ur Tommy å Hugo leker nere =) Han är världens bästa pappa plus pojkvänn <3 Så glad å ha han, plus alla er andra som stöttar mig =) Känner att matlusten sakta men säkert är påväg tillbaka me, ska stoppa i mig lite stripps snart. Bara ja blir pigg å imunförsvaret sen börjar klättra åt rätt håll, ska ja åka till min mor å va några dar LÄNGTAR =) vill hellre va där än ha hon här.


Återkommer när ja har nått mer på hjärtat. <3


Den bloggen ja nämde om hon Jenny, de sista hon krev va i förra v och det va Är detta slutet. Igår när ja kolla bloggen hade hennes man skrivit att hon igår morse somnat in =(  Livet är verkligen så orättvist...



3 kommentarer:

  1. Tenke på seg selv i denne sammenhengen blir som et toegget sverd. Dine følelser sier at Kristoffer skal komme, men fornuften sier at det er risikofylt. I blant må fornuften gå foran følelser.

    <3 Tommy

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din känsla gott och väl. Trösten är att barnen förstår mer än man tror. Bara man är rak o ärlig mot dem. Det kommer en dag när ni kan kosa igen all tid. Kramar till dig!

    SvaraRadera