torsdag 16 februari 2012

Trevlig dag.

Go kväll =) Idag har ja träffat sirpisen min <3 Vi åkte iväg å luncha på kinan på vinger, vet att imune är litt lågt men ja måste ju få göra nått! Blir knäpp av att bara sitta här. Vi beställde friterad kyckling å ris me sur söt sås =D NAMNAM... Efter vi varit där så gick vi litt på centre, men kände redan efter en liten stund att mina krafter tog slut. Prova ett par byxor å av att bara gör de blev ja helt slut, sirpa titta på mig å sa " Blir du verkligen såå sliten" Å ja,, jag blir de tyvärr =( Köpte mig faktis en ny vinter jacka, ett riktigt Fynd, hade kosta 900 å nu kosta den 250. Riktigt varm å go!


Har fått den där jobbigt sura smaken i mun nu efter allt ja äter, blää,, så ja går å små äter hela tiden för å hålla den borta. Jobbigt. Ja å Sirpa pröva skor på bikbok som vi blev förälskade i båda två, u vill ha!! Har fått tid för MR den 28 mars me å dagen efter den 29 blir de ny mammografi, ska bli spännande nu när knölen typ är borta! Har ju bara två kurer av fec-kuren kvar, sen ska ja ju börja me ett annat cellgift en gång i v i 3 mån. Men ja hoppas ju på att ja kan ha tur att de blir nån ändring i allt eftersom den minskat så mycke. Men de får ja reda på senare i så fall. Men i allafall har ja boka patient hotell när ja ska dit, men nu ser de ut som inte Tommy kan bli me för han jobbar. Så ja hoppas Sirpis kan bli me, vill inte va där själv =( Så vi får se va de blir till, annars får ja fjäska för nån annan =) 


Nu ska ja snart natta lillen som verkar rätt tröttis. 
Ha en fin kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar