lördag 18 februari 2012

Lördag.

Ja då va de helg igen, tiden bara flyr iväg snart bara en v tills nästa cellgift blääää... Har mått så himla bra nu ett tag, sätter verkligen pris på att kunna äta å inte må så illa. Men snart ligger man i denna sängen igen, den veckan är stoffe här för han har sportlov. Tommy börjar jobba den veckan me så de är jätte bra att ja har stoffe här som kan hjälpa sin sjuka mor. Vi ska ligga å se på tv å bara kosa oss i den mån de går. Igår va ja i challa å luncha me min boss Marie, de va riktigt trevligt att bara sitta å stri =) Sen fika me Frida å Karin oxå, kul å hälsa på litt på jobbet känner ja, så man kan känna att man är endel av dom ändå om ja inte kan jobba nu. Efter vi fikat klart gick ja på Bikbok å köpte de snygga linnet som snälla Lina lagt undan till mig! Där stre ja me Anna ett tag å, när ja skulle gå stötte ja på underbara Christina vi stre me ett tag. Måste snart ta en fika gumman =) Så ja kan ju säga som så att de är inte fort gjort att ta en tur till centre, man har många å prata me där. Jo fick även en present av Linda på jobbet, ett armband me massa kors på. Dom verkligen känner mig å vet va ja gillar för stil. Blir sååå glad att folk är så himla snälla. <3 Efter ja varit på centre for ja en snart tur till min kära kusin Liv, blev inte så länge för hon skulle å handla å så. När ja kom hem va ja såå trött, de tar på krafterna å va social, men de är de värt!


Imorgon kommer Michaela å Martin, ska bli jätte kul å se dom för de va inte igår kan ja säga. Vi ska käka våfflor =) Sen ska ja packa för på mån morgon bär näsan av mot karlskoga till min kära mor =) Längtar så in i bomben!! Ska fira min bror när ja är där för han blir 18 på tor!! Vart tar tiden vägen.


Ha en underbar dag alla <3


Mitt snygga linne =D


Å presenten ja fick av Linda <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar