söndag 26 februari 2012

Oslo imorgon..

Sitter i soffan å äter morötter å gurka me dipp, nammm =) Har varit uppe hos svärmor idag å käka midda oxå, Hugo blev kvar tills imorgon för vi måste åka kl 06.00 till oslo.. U va tidigt, men måste komma litt tidigare för att hinna ta blodprover före ja ska till dok. Efter det blir de upp på avd 4 å få cellgift, 3 kuren nu sen bara 1 kur kvar av den kallade Fec-kuren. Sen ska ja byta till en annan som heter taxaner, om de blir som dom planerat. Jag ska ju igenom endel undersökningar nu efter denna fec-kuren å knölen hittar ja inte i bröstet längre. Så blir spännande imorgon när dom ska försöka mäta den =) Jag har en bild Tommy försökt tatt av knölen när den va stor, ja ligger på rygg. Tänkte lägga ut den bilden här, inte för å blotta mig men jämt för å visa va himla STOR den faktis va!


U ser verkligen inte fram emot imorgon,,, Fy cellgift är ett riktigt helvete. men ett bra sådant. De märker man ju tydligt på min knöl, den gillar verkligen inte cellgift! Så man får va glad att de funkar, å än så längre har ja ögonbryn å ögonfransar kvar =) Men på alla andra ställen är de typ borta, på huve kan de gärna komma tillbaka sen, men på dom andra ställena kan de kvitta =)


Hör av mig under veckan!


KRAMAR <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar