torsdag 23 februari 2012

Åker hem idag.

Ja idag åker ja hem från mamma skulle egentligen åkt hem igår men stannade en extra dag =) Mamma sjuk som man är vettu hihi. Idag lir min bror 18 år me, vart fasen tar åren vägen??!! Å de konstigaste är ju att ja är ju lika ung haha, tror ja ja. Känner mig inte en dag äldre än 25 =P Imorgon kommer Stoffe hem me, han ska va hela veckan för han har sportlov =) Är väl inte den bästa veckan att komma på men, när man kommer ligga helt utpumpad av cellgiftet... U känner att ja börjar bli litt nervös inför mån, för ja vet va ja har i möte.... Vill inte =( 


Idag är humöret piss me, känns som nån hällt en hink me dåligt humör över mig. Känner mig bara ful å allt, försöker va snygg i kläder, sminka mig å allt. Men ja är såå trött på att ha en mössa på huve, ja vill me ha hår va snygg =( FAN.. Aja de är väl bara tillfälligt alla dagar kan ju inte va bra, för för de mesta så är ja ju glad å klagar typ inget. 


Nu ska vi käka kaffebröd här IGEN haha =)
Ha de bra gott folk <3

1 kommentar:

  1. Jeg synes du takler tilværelsen din kjempebra Malin. Dere forsøker å gjøre det beste ut av hver dag og det er sånn det må gjøres når man rammes av helvetet. Man må bare tenke, dette er en del av livet mitt, ja det er gørr, men SÅ kommer bedre tider. Det gjør det;-))) Tenker masse på deg/dere. Wigdis

    SvaraRadera