måndag 6 februari 2012

Känner mig överkörd!

Go kväll då va ja hemkommen efter en lång dag i oslo. Vi for kl 07.30 imorse å kom hem efter 20.00 känner mig helt utpumpad å överkörd å allt på samma gång. Kroppen är som gele på mig, bleksom ett spöke är ja me... Blev ju först insättning av vappen idag då, tog min kära sobril när ja kom till sjukhuse. Men kände ju ingen effekt av den då när ja låg på op bordet. Va inge nervös men måste säga att de va litt obehagligt när han gick in i huvudpulsådran uppe me halsen =/ Blev en aning ont efteråt me, men själva ingreppet gick rätt fort. Jäkligt trevliga å duktiga dom som gör de! All ros till dom. =) Sen blev ja upprullad till avdelningen igen å då fick ja äntligen MAT, va ju tvungen å fasta före detta. Sen va de å gå ner till dok, hon blev nog väldigt förvånad att den krypt så mycke, å de va nog inte i många fall som de gjorde de. Men annars sa hon inte så mycke om de, mer än att de va possitvt å att ja skulle inte bli besviken nu ifall knölen inte minska alls efter denna kuren. Men fasen den är ju typ borta så! Sen berätta ja där att ja varit inlagd på sjukhus, så nu har ja fått utskrev en spruta ja ska ta på ons morgon som hjälper imunförsvaret å inte bli så himla kasst. Så ja kanske slipper sjukhus denna gången! 


Efter ja va klar där va de upp på avd igen, där fick ja den sängen ja hade före å de va jäkligt skönt. För vid de här laget hade sobrilen börjat verka å ja va såå jäkla trött. Sov mig igenom hela cellgift ´behandlingen å vakna kl 17.00 när de va klart =) Nu sitter ja här i soffan trött som ett as å har inte ens orkat ta av mig ytterjackan än.. Tror Tommy får bära mig i säng =P De va allt för idag återkommer imorgon. 


Ha de gott <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar