torsdag 9 februari 2012

Gråt dag..

Idag har ja en skit dag, tårarna rinner hela tiden å ja är så himla trött.. Inatt har ja kännt av biverkningar av sprutan, har varit öm i skellettet.. Så störande att inte kunna sova hoppas ja snart börjar piggna till igen. Önska de fanns nått ja orka äta mer än knäcke bröd.. Åt en laxfile igår, men moset va hemskt. Norskt pulvermos går verkligen inte att äta! BLÄÄÄ... Så då fick de bli bara fisk. Längtar såå tills ja blir frisk igen, detta är verkligen en mardröm. Himla skit =( Nä vet inte va mer ja ska säga, känner mig helt tom å ledsen idag.. Lägger mig å sover ett tag tror ja.


Ha en fin dag <3

2 kommentarer:

  1. Kjære kjære vennen min. Om det bare var noe jeg kunne gjøre som kunne lette litt på dine smerter og din trøtthet. Så mye vondt på denne første måneden av din behandling, og så vet vi at du har så veldig langt igjen. Da er det ikke så enkelt å holde fokus, men vi må håpe og tro at du får noen flere gode dager i denne mellomperioden. Uheldigvis faller det sammen med en veldig travel periode også for meg akkurat nå, med ganske tette kurs på Langåsen. Men om du ikke ser meg så ofte så skal du vite at du er i tankene mine hele tiden, og du vet at du kan si fra om det er noe du ønsker; jeg strekker meg langt for å klare å oppfylle dem. Håper du får en bedre natt i natt, god bedring og nattaklem fra svigermor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara svärmor såå gla i dig <3

      Radera