onsdag 1 februari 2012

Stolt!

Gud va skönt de va å få sova hemma igen, slippa bli väckt 24.00 för dropp. sen 05.30 för dropp. Å sen löper de på me att städerskan kommer. Dom kommer från labb å tar prover. Å sen kommer dom å ska ha temp å blodtryck. Idag sov ja till nio, men gick å la mig igen när Tommy körde Hugo på dagis. Känner att kroppen är inte helt på topp, blir så fort trött typ av att hänga en tvätt. Kroppen bara skakar å de känns som man ska svimma. Tommy säger åt mig hela tiden att låta bli å greja, ja behöver samla krafter tills nästa kur på mån. Men ja vill så gärna hjälpa till här hemma =(


Ja måste bara säga att ja är så STOLT över mig själv hur ja har hanterat att bli av me håret. Efter vi raka de har ja inte fällt en tår, de va de nog inte många som trodde =) Ja knyter schalar runt huve, har mössor, a  ja försöker göra de bästa utav de. Peruken den spara ja på till speciella tillfällen =) Men ja ser ju fram emot att de börjar växa ut igen!


Känner en viss nervositet inför mån, först få insatt denna vappen å sen detta cellgiftet... Hoppas ja inte blir lika dålig som sist, för de va jobbigt alltså =(  Men vi får bara se hur de går, skönt att ha sina nära som hjälper en <3


Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jag är också grymt stolt över dig <3 Fast jag har alltid trott på dig!! Kram Malin

    SvaraRadera