söndag 8 april 2012

Slitsamt å va modell =)

Så då har man varit modell idag då, åkte hemifrån kl halv tio imorse å kom hem kl åtta ikväll! Gissa om ja är sliten, men ja har haft skit kul. Har tatt lite speciella kort som ja kanske bara kommer visa för Tommy =P Inge snuskigt men lite mera sensuella på ett vis. Får se vilka ja kan visa för er å vilka ja inte vill visa =) Dröjer nog nån v innan ja får dom! Blir spännande är ju verkligen nått helt annat än dom bilderna ja tog sist! Men mina ögon har bråkat så me mig idag, sminka mig skit snyggt imorse men mina slemhinnor är så uttårkade av cellgiftet. Så mina ögon är så såra å tål typ inge starkt ljus el blåst el nått, för då bara rinner dom. Så när ja kom till studion så va ju sminket förstört å de va ett helvete å sminka nytt =( Såå tråkigt, men tror de blev bra till slut! 


Nu är ja helt slut å de kommer inte dröja länge innan ja stuper i säng! Imorgon blir en lugn dag å ladda inför cellgift på tis.Får väl svar ifrån MR å så me då! 


Natta på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar