måndag 23 april 2012

Små tråkig dag..

Tja då vare mån igen då... Idag har ja varit iväg å fått cellgift på vinger, min älskade kompis va me igen. Tog först blodprover för å se om ja kunde få kuren, å de va nära på att ja inte kunde få den idag. Mitt imunförsvar va rätt lågt å cellgiftet gör de ju lägre, men ja fick kuren som planlagt. Tyckte de va skönt, än att de skulle bli uppskutet å så.. Va litt trist när ja for från vinger idag, för de va väl sista gången ja å min komips kommer se varann på ett bra tag =( For hem me tårar i ögonen, gillar den personen sååå mycke inte ofta man möter så goa människor <3 


Nu sitter ja här i soffan å känner mig litt små dep =( Känner mig bara uppblåst å skulle ALDRIG ha ställt mig på denna våg jäveln. Humöret blev ju inte bättre direkt om ja säger såå..... Känner mig uppblåst som en ballong! Å trött är ja som bara den me, å så har ja packningen framför mig, bläää sånt är så trist. Ursch å fy för en dret dag =( 


Läser du de här snuppa mi så vill ja bara säga att du är en helt fantastisk person. Å ja är så glad att ja fick lära känna dig, gud nu låter de ju som du ska dö!! Men de ska du inte som tur är =) Ändå om vi inte kommer ses så ofta så kan vi ju tacka gud för att de finns telefon =D Ta hand om dig, gla i dig <3


Kram på er andra ha en fin kväll <3



2 kommentarer:

  1. Jag tänkte på dig och led med dig idag. Men i morgon skiner solen igen! Livet det går ju upp och ner. Jag tycker man kan jämföra det med Norges vägar. Höliga, smala, svängiga med en massa dumper. Sen kommer man plötsligt in på en väg som är rak, bred, jämn och fin. Man njuter av att kunna stampa på gasen och låta det gå undan. Konstigt nog är det den dåliga vägen som oftast har de vackraste vyerna......
    Många kramizar till dig från Grete

    SvaraRadera
  2. Ja de är så sant som de är sagt de grete! Idag mår ja bättre å nu ska ja bara njuta när ja är hos kära mor <3

    SvaraRadera