fredag 27 april 2012

Trött på mig själv..

UUUU va är de me mig, de är som en rullgardin dratts ner. Känner mig bara trött ledsen å vill typ gråta hela tiden. Ont har ja me i kroppen å huve vill sprängas =( Tråkigt för mamma när ja är så när ja hälsar på... Inge känns liksom kul heller ååå.. Jaja de går väl över, men trist när de håller på. Mensen har blivit borta helt me, detta cellgiftet rör allt om de i kroppen på en. Ska gå ut en sväng sen när bror kommer från skolan, tänker gå till lidel å köpa vattenmelon å jordgubbar! Godis blir man bara ännu mera dep när man stoppat i sig mycke =/ Då tänker man ju givetvis på vikten. Å ja jag VET att de är dumt å tänka på sånt nu när ja är sjuk å att bli frisk är de viktigaste. Men ja mår dåligt när ja inte trivs me vikten, så för mig är de VÄLDIGT viktigt punkt slut =P


Har hört på en annons om en barn säng som vi kanske tar me när vi åker hem imorgon =) Va en begagnad litt små sliten, men den duger å man kan ju alltids måla den om man vill de! Tror Hugo hade tyckt de va kul å få en egen säng.


Nu ska ja göra ingenting, ha en fin helg!




                                           

1 kommentar:

  1. Kjære Malin.
    Giften som til slutt skal gjøre deg frisk er jo ikke særlig snill underveis, det har jeg fått lære meg gjennom de i min krets som har måttet være gjennom det samme. Derfor er det nok ikke så rart at humøret svinger og tårene aldri er langt unna. Og denne tida på året, da alle bare gleder seg til vår og sommer og glade dager kommer det ekstra nært, dette at en ikke har de samme mulighetene til glede og utfoldelse og deltagelse i et "normalt" sosialt liv. På høsten og vinteren er det "lov" å være deprimert og i dårlig humør, slik er det ikke på denne tida av året. Da er det bare glede, fest, snakk om sommerferie og badeliv, og er en ikke i stand til å kunne dele denne gleden bidrar det til enda dårligere psyke. En vond sirkel som tærer. Selv om jeg ikke har noen mulighet til å sette meg inn i din vanskelige situasjon (dessverre), så vet jeg litt allikevel om nerver som slår krøll på seg. Og selv om det er dårlig trøst i alt det vonde akkurat nå, så kommer det nye muligheter Malin, da smertene og den dårlige psyken er jaget bort, og du vil føle at ny energi og livsglede tar plass.
    Da kan du se tilbake på 2012 og si: Dette året klarte ikke å ta knekken på meg, jeg seiret over en sterk fiende og skal ha mange flotte år framover, med familien, med sommersol, besøk hos mamma, jobben min, med mitt "gamle jeg" som igjen skal få komme til overflaten. Du har snart gjort unna en tredjedel av dette året, om to måneder kan du begynne nedtellingen på "riktig side" av denne kurven. Vi gleder oss til det, Malin, og vi lider oss gjennom denne tida med deg. Dessverre er det allikevel en ganske ensom vei du vandrer, ingen kan ta den rollen i fra deg hvor mye vi enn hadde ønsket det. Men vi står ved siden av deg, og vi venter på deg ved målet.
    Masse klemmer og masse varme tanker fra svigermor

    SvaraRadera