fredag 6 april 2012

Vart är de bra humöret...

Bläää, varför är ja på sååå dåligt humör, direkt ja slår upp ögonen så känner ja de sura komma över mig. Inge kul alls, vill va gla =( Känns som ja stör mig på allt å alla.... Ska ta å åka till affären sen å köpa GODIS de är ju ändå påsk så. Men kroppen känns så tung å ja får mig inte för att göra nått, skulle helst bara sovit känner ja. Vill bara ställa mig å skrika himlar =( Ibland känns allt livet riktigt pissigt ut... Ska gå å duscha å fixa mig litt så kanske de blir bättre, men först tror ja jag behöver en STOR kram av min älskling <3


Å en sak till, vore kul om ni kommentera på bloggen iställe för på facebook. Kul å kunna gå tillbaka längre fram när man blivit frisk å se va folk skrivit. Lättare å göra de på bloggen än på fb ;o) Å va inte rädda för å kommentera, jätte kul om ni vill skriva nån rad om ni så inte känner mig!


KRAM =)


GLA PÅSK!!

1 kommentar:

  1. De bra dagene kommer og d vil alltid føles surt med sure dager! Men glem aldri at du er et supert menneske! :)

    SvaraRadera