torsdag 26 april 2012

Värker..

Så nu har vi sovit hos mamma två dar, å ska sova två dar till! Va kul å komma hit igen =) man skulle ha bott närmre varann. Idag har ja ingen bra dag, värker i hela jäkla kroppen å känner mig små dep... Inge kul å va sån när man är borta =/ Blir bara litt trött på allt ibland, men de får man väl lov till. Igår gick vi ner till centrum i karlskoga, gick samanlagt 5 km =) Då va ja stolt, rör mig ju inte så mycke så de va skönt. Men kände mig mer el mindre överkörd igår kväll hehe. På lör kommer Tommy min å hämtar oss, längtar efter min älskling <3 På mån är de dax att åka till radiumen i oslo igen å få cellgift där, behandling nr 9 å sen har vi 8 kvar att ta! Va iväg på affären å köpte mig en godispåse förut, så den tänker ja trycka i mig nu. Tröst äta litt de funkar alltid när man är litt dep. Nej nu ska ja va litt social me min kära mor <3


KRAM.




NAMNAM=)              

2 kommentarer:

  1. Du er tøff både på opptur og nedtur. Det er det som er så fasinerende med deg :) Har sagt det før, men har og tenkt til å nevne det igjen; du er best!

    SvaraRadera
  2. Gott med godis! Jag hittade några lakrisbåtar i en påse, så nu är påsen tom....Jättegott! Nu får du krya på dig. Det är en önskan att du inte blir sjuk efter nästa behandling. Vi kanske ska bestämma det på en gång?
    I morgon ska jag åka hem till gubben, hunden och katterna. Hoppas det blir fint väder, eftersom jag har långledigt.
    Ha det nu så gott! Kramizar från Grete.

    SvaraRadera