tisdag 10 juli 2012

Varit me Sirpa.

Idag låg ja till ca halv tolv, då kände ja hur rastlösheten kom krypande. Så ja gick upp å fixa mig å drog iväg till Sirpa =) Va skönt å umgås litt få stri å så, vi for ner till vinger en sväng käka lunch å spana i några butiker. Ja fynda ett par jeans på bikbok för 99 spänn, älskar den modellen me hög midja plus att tyge är så mjukt me =) Sen åkte ja inom engern å hämta ut mina älskade skor me spikar som kommit, plus pippitröjan. Då va min dag gjord hihi =) Igår tyckte ja min arm va så konstig, typ svullen tung å väldigt öm... Blev litt fundersam har ju hört om lymfödem som man kan få när man tar bort lymfarna i armhålan... Har man fått de ja då har man de resten av livet =/ Tänkte ringa dok idag men armen va litt bättre, å imorgon ska ja ju till Marie ja vill ju inte missa de heller! Ser ut som de blivit litt vätske fullt under där bröstet satt me, så de kommer ja nog behöva åka å tappa tur. Men ringer imorgon å ber om en tid på fre för då passar de mig bättre.. De ska då alltids vara nått himlar..

 Idag har ja å Sirpa smidit planer, ska börja ha lite pyssel kvällar å gör massa olika saker. Finns ju så mycket man kan göra själv bara man har litt fantasi, mycke i den stilen shaby cich ni vet =) Kul!! Snart kommer Stoffe å Hugo hem, dom har varit i amadeus parken idag. Har bett Elise skicka me Stoffe olika religion böcker hem som ja ska låna å läsa. Är litt intresserad av islam å hinduism å budda å så. Sen ska ja faktis försöka lära mig ett nytt språk =) Tommy har laddat hem franska som ja tänker lyssna på å försöka lära mig litt! De är ett språk som är bra å kunna, blir brukt i många länder!

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar