fredag 20 juli 2012

Skönt.

Igår hade ja ingen bra dag, starta med att ja fått svar på min mail från försäkringskassan. Hade nämligen skrivit till dom å hört om mina läkarintyg kommit in. För denna mån ordna ja verkligen i god tid å skicka in så dom skulle få dom så mina sjukpengar flyter på. Skicka in dom den 7 juli, men svaret ja fick igår morse va att "Tyvärr vi har inte fått några papper" Fasen va arg ja blev, tårarna bara rann på mig, att man alltid ska behöva hålla koll på allt å ordna massa saker!! Så ja tog å ringde den hanläggaren som ja har nu, men hon va på tjänsteärende å skulle komma kl halv fyra... KUL, så de va bara å ringa dok för å komma dit å få nya å skicka in så fort som möjligt... När kl var halv sex ringde hon tillbaka å ja berätta situationen, efter samtalet kände ja mig lugnare å ja kommer få pengarna så fort papprena kommer in. Gud vilken dag alltså!! Sen ringde ja även oslo sjukhus för å höra om tappning av bröstet, hon sa ja kunde höra me vinger sjukhus om dom kunde göra de så ja slapp åka så långt. Så kl tio idag va ja där å fick ordna de =) Skönt å få de gjort innan helgen.

Idag har ja en bättre dag å har fått ordnat lite saker =) Så skönt me allt som löser sig! Har just käka korv å bröd, å nu ligger vi under filten i soffan å bara slappar. Har även skicka efter ny peruk för den me långt hår börjar bli sliten, är så trött på å ha så långt hår!! Tror de blir bra me den nya, verkar ta sin tid å få sitt eget hår, är ju så glest =/

Kram på er <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar