måndag 4 juni 2012

Jag skulle önska...

De här är endel av de ja skulle vilja önska: Att jag hade lite mera energi, att ja orka träna, att ja inte va så upphängd i min vikt, att ja hade mitt hår tillbaka. Att ja slapp skära bort mitt bröst, att Stoffe bodde hemma igen. Att min pappa aldrig lämnat mig, att huset va färdig renoverat. Att ja kunde åka på en utomlandsresa, att ja kunde sola å bli brun. Att ja orka jobba. Att ja helt jäkla enkelt aldrig blivit SJUK!!


Ja som ni märker så har ja samma pissiga humör som ja hade sist ja skrev, verkar inte komma tillbaka heller. Ja tänder till å blir förbannad på minsta lilla... Under veckan har ja haft ont i huve igen, å även i helgen tråkigt för Stoffe när han väl är här att ja inte är pigg... Sen har ja även fått ont i högra armhålan, gillar inte de ändå om dom menar att de inte ska kunna sprida sig under cellgift, så blir man ju orolig att de satt sig någon dret i lymfarna =/ Ska ta upp de me dok i oslo när ja ska dit! 


Idag har ja Hugo hemma tog en kosdag idag, imorgon är de dax för cellgift igen sen är de bara 3 ggr kvar. 
Till lör ska ja åka till Michaela å va där tills på sön, de ser ja fram emot va så längesen vi träffades nu! Då har ja nått å vänta på iallafall. =) 


Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar