onsdag 6 juni 2012

Fly från allt..

Ligger i sängen idag å får mig inte för att göra nått... Gnistan är borta vill helst bara sova å sova å sova bort allt! En himla tråkig cirkel ja hamnat i nu, blir så trött på att inte känna mig glad. =( Orkar inte ta mig i kragen som ja gjorde i början när ja va nedstämd, de går liksom inte nu. Huve jobbar för fullt å tänker på allt, just nu skulle ja vilja flytta iväg å bo på nått annat ställe. Man inbillar sig att de hjälper, men man kan inte fly från detta de följer tyvärr med mig... U va ska ja ta mig till?! Om ni bara visste va hopplöst de känns ut, kan inte sätta ord på känslan.. Idag jobbar Tommy till 20.00 trist, men ändå när han är hemma så orkar ja nästan inte prata nått ändå.. Eli ska hämta Hugo åt mig på dagis sen snäll som hon är! 


Kram på er.


                                 

1 kommentar:

  1. Stackars dig, detta låter inte speciellt upplyftande. Önskar jag kunde peppa upp dig. Någon dag när du harlite bättre energi, kanske vi kunde ta en fika eller nåt? Bara för att du ska kunna komma ifrån lite.
    Gläder mig till den dagen när du är färdig med eländet.
    Ha det så gott du bara kan!
    Vi hörs!
    Grete

    SvaraRadera