tisdag 27 mars 2012

Sörjer.

Idag sörjer ja verkligen mitt hår, u va ja saknar de.... Har legat å sett på kort å de gör ju inte saken bättre!! U varför skulle man bli drabbad av denna skiten........ Skulle nån sagt till mig för 2 år sen, att Malin bry dig inte om detta håret för om 2 år kommer du ändå tappa de! Då hade ja ju fåt fnatt. För de mesta känner ja mig fin som ja ser ut nu me, när ja fått sminka mig å så. Men vissa dagar är saknaden verkligen sååå stor, å man fattar inte att de är sant att man sitter här kal på huve =( Bläää. Hoppas de växer fort när de väl börjar växa, typ om 4 mån kanske de drar igång! Att ja inte har hår på andra kroppsdelar är ju bara en bonus de, kan ju säga som så att ja kommer inte behöva raka bikinilinjen, ben,å armhålor på hela sommarn =) DE NI, är ni avis =P 


Idag har ja en lat dag, ligger faktiskt i sänga än =) Ska gå upp sen å laga midda till Tommy å Hugo kommer hem, å sen ut å städa bil litt. Men va verkligen skönt att få en vildag helt för mig själv, älskar när de är helt tyst runt mig! Slänger in en bild på mig å mitt älskade hår, uuuuu saknar <3 R.I.P 




KRAM<3

2 kommentarer:

  1. Lider med dej men det är så härligt å läsa att du ändå orkar få med humor i alltihopa!! För ja ä avis på det iaf:))
    Du är stark! kram

    SvaraRadera
  2. I blant er det greit å savne. Jeg savner ikke håret ditt :) Alt i alt er du en inspirasjon. Puss Puss

    SvaraRadera