fredag 23 mars 2012

Funderar.....

Så nu känns de litt som den så kallade demonen är påväg ur min kropp igen. Har fått i mig en stor tallrik me hack som min älskling lagat. Efter de har ja diskat å fick som lite extra energi! Hugo cycklar runt på sin traktor å leker, å min andra hälft vilar på soffan efter en säkert slitsam vecka me jobb å mig. Idag har ja suttit på trappan typ en tim så Hugo fick va ute lite, va underbart varmt i solen =)


Har börjat fundera lite på bröst op som ja kommer få göra i slutet av sommaren. Ja har ju hela tiden sagt att ja tror inte de kommer bry mig så mycke att mista ett bröst, de är värre me håret. Men nu i senare tid tror ja de kommer bli tvärt om... Ja kommer ju faktis ampurtera bort en kroppsdel, Å JA, jag vet att ja får ett nytt bröst, men att ens behöva göra detta är trist å väntetiden är lång på ett nytt. Brösten är ju ändå nått som gör att man känner sig kvinnlig =/ Humm aja, man fixar väl den biten me som allt annat, men de känns litt trist de måste ja medge faktiskt.. Men uppe i allt de här så känner ja mig faktis ganska glad, känner mig alltid så upprymd å glad en 5 dar efter cellgift. Å de är ja så tacksam för att ja kan få känna mig, de gör mig ännu starkare å sätter pris på saker å människor runt mig. Känner mig så känslosam vill bara krama alla nära å kära å berätta va mycke ja älskar er, å är sååå tacksam för att ni finns <3 OPPPS va blödig ja blev nu ra, men de är så ja är BLÖDIG, OMTÄNKSAMM, Å TUFF Å STARK ( Å de kan ja tacka cancern för att ja blivit, dom två sista alltså. De andra har ja alltid varit =)


Ha en fin helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar