måndag 5 mars 2012

Några rader.

Hej på er! Tänkte jämt skriva några rader, va ju några dagar sen sist. Ja nu har Hugo gått å blivit sjuk, han har en så fruktansvärd hosta å slem i bröstet. Inatt har vi inte sovit mycke här, kl 03.00 va han tvungen å spy, segt slem som kom upp. Mammas lille plutt, tycker såå synd om han när han inte klarar sova å är så sliten.. Nu sitter vi här i soffan under filten å ser på tv, pappa är på jobbet =) 


Själv börjar ja bli piggare igen, kan inte me ord förklara hur de känns när man piggnar till efter en cellgiftskur. Men de är som en demon som kliver ur min kropp å ja blir den riktiga Malin igen, nästan iallafall =) Å ja verkligen NJUTER av att känna mig någorlunda frisk!! Men måste medge att de är litt töligt å va utan hår, känner mig som en himla munk! Så lite kvinnlig =/ Men man får bara stå ut, har den bästa pojkvännen iallafall som var dag tittar på mig å säger att "Du är sååå otroligt fin" de gör mig verkligen glad <3


Igår gick en bekant bort, som kämpat i flera år. Tycker livet verkligen kan va såå otroligt orättvist. Folk dör å det är inte ett SKIT du får gjort åt de, man ska bara innfinna sig i de =( U är verkligen trist.. <3 Många kramar till hennes mann å barn. Vila i frid Helen <3 Å tack för de fina du skrivit på min blogg! 


Ha en fin dag alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar