lördag 4 augusti 2012

Ut på tur =)

Så nu har ja städat å plockat så de ska va fint när vi kommer hem imorgon kväll =) Å så har ja packat litt kläder å så som vi ska ha me på båten. Åker iväg snart mot oslo, båten lägger till vid kajen kl 18.30! Ska bli sjukt skönt å komma ut litt, äta gott å bara mysa me mina älsklingar <3

Har börjat träna litt smått me, gjorde första passet igår på cykeln, 20 min orka ja. Blev sååå jäkla trött å svetten bara droppa av mig, men himla skönt efteråt =D Blev inge idag har städa å så istället, men dröjer inte länge tills nästa gång. Jag bara måste få  tillbaka min ork, den är typ borta nu =/ Å snart drar strålningen igång me, å de lär ju ta på orken me.. Men sen fasen är ja i mål, helt sjukt å tänka på att de bara sluttampen igen!!! Minns när ja skrev mitt första inlägg å de känns typ som de va igår, har gått otroligt fort. =)

Jo va på vinger me här om dagen å hörde på priser på den tatton ja vill ha å den Tommy vill ha. Men fasen gilla verkligen inte sättet till den killen som äger de, så jävla kack å dyr va han me.. Han kan bara GLÖMMA att ja lägger några pengar hos han. Min text tyckte han va för liten, å de sa han på ett sätt som kändes som att typ är du dum i huve... Hatar sådan folk, så okey om min va för liten men ja jobbar inte me de där, hur ska ja kunna veta. Ja behandlar inte mina kostymkunder så bara för att de kanske står en å prövar en kavaj som är jätte trång å kort i armarna! Finns såå många som inte kan de me service å de är JÄTTE viktigt!!.

Nog om de nu ska ja fixa Tommy i håre =)

Ha en fin dag i sola <3

BYE BYE =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar