lördag 18 augusti 2012

Mindre å mindre.

Hej! har inte skrivit på ett tag nu, har inte haft de behovet. Så va har hänt sen ja skrev sist, jo jag har tatt bort vappen nu som ja hade in opererat! Va i oslo i mån, Frida på mitt jobb blev me mig jag körde faktis väldigt stolt över mig själv  =) Har försökt börja träna litt me, men ja har så ont i mitt bäcken å höfter så när ja varit ute å gått så blir de sååå ont =( Dok röntga  bäcknet men kunde inte se nått, men blir de inte  bättre får dom att kolla vidare för så här orkar ja inte ha...  Inte lätt å börja röra på sig när man ska få sååå himla ont! Till veckan börjar strålningen då blir slitsam att behöva åka till oslo var dag. Men när de är klart då är de färdigt, bara å rehabilitera sig litt innan man försöker återvända till den riktiga verkligheten.

Såå himla kul å se att håret börjar ta fart nu, fransar börjar ja få me =) Äntligen!! Sätt verkligen pris på erat hår å ögonfransar, ni vet inte hur bra ni har de som slipper tappa de.

På ons ska vi ut å käka me jobbet igen, blir mysigt de. Saknar dom jätte mycke <3 Blir på Barbord är såå otroligt fint där å god mat!!

Idag vet ja inte va vi ska göra, blir nog lugna puckar, kanske hälsa på svärmor sen <3

Ha en fin lör <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar