söndag 10 juni 2012

Dagen blev bra =)

Idag vakna ja upp me ett mycket dåligt humör.. Har sovit väldigt dåligt inatt pga värk i kropp å huve =/ Så ja valde att sova litt till när Hugo gick ner till Tommy, låg till kl 12.00 de behövde ja! När ja gick upp då va humöret bättre å ja kände att ja hade endel energi =) Hugo åkte upp till bestemor lite å då passa ja å Tommy på att greja här hemma. Han klippte gräsmattan å även jag en liten bit, sen va ja i ladugården å titta igenom endel saker efter pappa å tog me in. Sen bar vi fram utemöblerna så ja gjorde fint me dom, å efter det börja jag me maten =) Känner mig jättte glad för att ja haft energi å humör idag!! 


Nu närmare de sig oslo tur igen, ska va där halv nio på tisdag. Blir först att ta blodprover, sen träffa min doktor å sen träffa kirurgdoktorn. Efter det blir de cellgift, å iväg hem. Ska bli bra å få ett operations datum nu känner ja, så ja kan förbereda mig mentalt! Å även få höra hur allt kommer gå tillväga, för man funderar ju endel kring de.=/ 


Har sagt det förut å ja säger de igen, vore jätte kul om ni lämna nån komentar när ni kikar inom. Ser att de är runt 100 om dagen men vore litt kul å veta vilka ni är =D Fast har ni inget å säga så kan ja ju inte tvinga er =P 


Kram <3


                                      

1 kommentar:

  1. Kjære svigerdatter Malin.
    Blir så glad hver gang jeg ser at du har en bedre dag, synes det var så trist at du ikke var i form på lørdag siden jeg visse hvor mye du gledet deg til å reise til din venninne. Men innimellom må en "kaste inn håndkleet" og gjøre om på sine planer.
    Hugo og jeg fikk oss en skikkelig skogstur i går, og det er så moro å se hvordan han koser seg ute i naturen. Han skravler, forklarer og spør, og han tar seg utrolig lett fram over lyng og tuer. Og bekken er rene eventyret, tror han kan gå hvor langt som helst om han vet at det er en bekk ved målet. Ekstra moro var det da han plutselig stoppet opp og sa: Bestemor, det lukter. Ja, sa jeg, det lukter av de buskene som ligger der. Nei, det lukter ku, sa Hugo, og så begynte han å synge"Kua mi, jeg takker deg". En veldig god opplevelse for bestemor.
    Nå tenker jeg veldig på din morgendag, og jeg er så glad for at Tommy får mulighet til å være sammen med deg da du skal ha dine samtaler med legene. Ønsker deg lykke til, Malin, klem fra svigermor.

    SvaraRadera